Від прадавніх часів і до сьогодні люди мріють про вічне життя. Ми досі не знайшли секрет молодості, але технології допомагають нам жити довше та краще. З розвитком Інтернету медичних речей (Internet of Medical Things, IoMT) та віддаленого моніторингу життєво важливих показників ми можемо вчасно помічати тривожні симптоми та реагувати на них.
Маючи досвід роботи з провідними технологіями та базуючись на принципах соціальної відповідальності, Intellias розробив інноваційне рішення у сфері телемедицини — IntelliAedes.
Як все починалося?
Пандемія Covid-19 продемонструвала, який важливий швидкий доступ до медичної допомоги, постійного моніторингу стану пацієнтів та віддаленого обміну медичними даними. Це змусило спеціалістів переосмислити використання технологій у медицині та почати активніше працювати над розробками у сфері телемедицини.
Covid-19 — не єдина глобальна проблема. Хронічні захворювання та захворювання серцево-судинної системи щороку забирають мільйони життів. Наша команда хотіла створити персоналізоване рішення, яке дозволить слідкувати за станом здоров’я людини на відстані та, як результат, покращить якість життя пацієнта.
- Місія — здорове майбутнє
Перевірка концепції (proof-of-concept, PoC) потребує аналітики та ретельних досліджень. Перш ніж взятися за розробку прототипу, наша команда проаналізувала ринок, цільову аудиторію та її потреби.
- Користувацькі персони
Ми виокремили три персони, які представляли нашу цільову аудиторію. Також спробували зрозуміти потреби та «больові точки» цих персон, щоб максимально персоналізувати наше рішення.
Агроінженер
Георгій проводить більшість свого робочого часу, подорожуючи віддаленими місцинами, де поруч немає ані людей, ані лікарень. Тому він хоче бути впевнений, що зможе отримати медичну допомогу у разі потреби. IntelliAedes аналізує стан його здоров’я та передбачає потенційні ризики, які можуть виникнути у відрядженнях.
Парамедик
Клара надає медичні послуги та піклується про пацієнтів на відстані. Їй необхідно бачити картину їхнього здоров’я та життєво важливі показники. Клара використовує IntelliAedes, щоб отримувати дані про стан пацієнтів, приймати рішення щодо надання екстреної медичної допомоги або ж консультувати пацієнтів, що їм робити до приїзду швидкої.
Системний адміністратор
Михайло працює у службі технічної підтримки компанії, що надає медичні послуги. Його обов’язок – забезпечувати працездатність та стабільну роботу всіх систем. Йому потрібен зручний інструмент, який би аналізував технічний стан обладнання. Михайло займається підтримкою та оновленнями системи, а також координує доступ користувачів до своїх акаунтів.
Тренди UX-дизайну, що вплинуть на медицину
- Користувацькі сценарії
Наступний крок – розробити користувацькі сценарії, які б продемонстрували, як користувачі взаємодіятимуть із новим продуктом.
Медичний асистент
IntelliAedes працює як особистий медичний асистент, надаючи користувачам інформацію щодо їхнього здоров’я та персоналізовані рекомендації.
Підтримка у заняттях спортом
Базуючись на особистих даних, система дає мотивуючі рекомендації для тренувань, які допомагають залишатися активними та не перевтомлювати організм.
Невідкладна допомога
Щойно IntelliAedes помічає відхилення у показниках, він сповіщає користувача та медичний заклад про потенційні ризики. До того ж, головний пристрій містить у собі капсулу первинної допомоги, яка активується віддалено та може врятувати людині життя.
Контроль допоміжних пристроїв
Головний пристрій можна інтегрувати з іншими приладами користувача. IntelliAedes аналізує сигнали від м’язів та контролює зовнішні медичні прилади та імпланти.
Складові системи
IntelliAedes складається з трьох компонентів, які забезпечують ефективну взаємодію між користувачами та системою.
- Особистий пристрій
Зроблений у формі браслету, персональний пристрій містить чіп та невеликий проєктор для транслювання зображення на стіну. Він надає інформацію про життєво важливі показники та ризики для здоров’я, а також має три режими: звичайний, критичний, та фітнес.
- Головний пристрій
Цей пристрій імплантується у хребет користувача та збирає всю необхідну інформацію про стан його здоров’я. Потім ця інформація передається на персональний пристрій та вебпортал. Лікарі можуть стежити за станом пацієнта та надавати допомогу віддалено в разі необхідності.
- Вебпортал
Вебпортал може працювати у звичайному та критичному режимах, надаючи інформацію як пацієнтові, так і лікарям. Користувачі можуть подивитися свою історію хвороби та основні показники, а компанії, що обслуговують пристрій, контролюють стан пацієнта та надають невідкладну допомогу, якщо потрібно.
Медичні послуги майбутнього
Індустрія охорони здоров’я зараз переорієнтовується на пацієнта, перетворюючи медичні заклади на компанії з надання медичних послуг. Звісно, медична допомога залишається пріоритетом, але сучасні медичні компанії намагаються запровадити й інші, додаткові послуги. У цьому їм допомагають технології та інноваційні рішення.
В Intellias ми постійно пам’ятаємо про ці тренди, фокусуючись на тому, як ми можемо допомогти у розробці медичних послуг майбутнього та які можемо запропонувати рішення. Наші експерти вивчають нові способи моніторингу здоров’я пацієнтів, прогнозування та запобігання ризиків, вдосконалення систем безпеки задля кращої якості життя людей.
Нові горизонти
Починаючи роботу над інноваційною концепцією охорони здоров’я, нами керувало бажання рятувати людські життя та полегшувати стан пацієнтів, які страждають від хронічних захворювань. Для повноцінного запуску продукту можуть піти роки, але початок нового майбутнього закладено. Кожного разу, вивчаючи нові методи та пропонуючи нові концепції, ми робимо ще один крок назустріч глобальному прогресу. Адже ми ніколи не знаємо, яка з концепцій чи ідей врешті стане революційним проривом.